Under construction. Letterlijk… 🙂

Letterlijk. Want als je voorbij rijdt, denk je misschien gewoon ‘wat een prachtig gebouw’. En dat is het ook. Maar de voorkant verraadt nog niet de helft van het werk dat achter de gevel zal moeten gebeuren om het pand terug in ere te herstellen.

Maar even terug naar het begin. Hallo! Wij zijn Amber en Steven, de toekomstige eigenaars van het oude gemeentehuis in Hemiksem. Met veel goesting legden we de afgelopen weken ons project voor aan de gemeente. Een stevig renovatieproject met plaats voor horeca en kleine evenementen. Een meerwaarde voor Hemiksem. En daar was de gemeente ook van overtuigd. Oef! De eerste horde is genomen. En nu begint het. We renoveren en restaureren de komende jaren het gebouw, om het terug zo veel mogelijk in originele staat te brengen. Binnen een jaar of twee open ik, Amber, de horecazaak. Een plek waar je kan komen ontbijten, lunchen en in de namiddag een heerlijk taartje kan komen eten. Allemaal zelfgemaakt. Want bakken, dat is mijn passie. De afgelopen jaren volgde ik allerlei cursussen om mijn vaardigheden op punt te zetten. Verwacht je dus aan vers zelfgebakken brood en allerhande lekkere patisserie.

Maar laten we niet te ver op de zaken vooruit lopen. Want de verbouwingen komen eerst. Volg onze avonturen op deze website, of via onze sociale media. We houden je graag op de hoogte van het reilen en zeilen achter de schermen.

Suggesties? Opmerkingen? Je kan ons bereiken van Facebook, Instagram of via info@oudgemeentehuishemiksem.be. Tot snel!

3 reacties op “Under construction. Letterlijk… :)”

1. A WordPress Commenter avatar

Hi, this is a comment.
    To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
    Commenter avatars come from Gravatar.

2. Van reeth jan avatar
    Van reeth jan

Wij zien er naar uit maak het mooi.
    Een buurman van de gemeenteplaats

1. oudgemeentehuishemiksem avatar

Dat zijn we zeker van plan! 🙂 Groetjes, Amber en Steven